Sunday, May 27, 2007

Kuši

si něco zahuhlala a nadechla se: „Kanaloa!“
„Jistě, ten taky,“ souhlasila Nancy Cheeová. „Kdysi pilotoval armádní helikoptéru a pochybuji, že bez něj by unesli letadlo. Ale já mám na mysli vnější pomoc. Někdo musel složit deset tisíc dolarů, aby ho dostal z vězení – kde by je vzali? A způsob, jakým aranžovali vystoupení slečny Farrelové!“
„Takže kdo?“ zeptala se Kuši.
„Objevily se zprávy,“ řekla seržantka pomalu, „že se asi před měsícem na ostrovech objevili členové Weather Undergroundu. To mě vyděsilo. Je dost zlé, když taková malá teroristická skupina pracuje po svém…, ale jestli začnou pracovat společně…“
Otřásla se. „Každopádně,“ dodala, „děláme všechno, co můžeme.“ Podívala se na Stephena Chindlera. který poslušně žvýkal a poslouchal každé slovo. „Děláme všechno pro to, abychom tvou mámu našli.“
„Seržantko Cheeová,“ zeptal se. „Co bude s těmi požadavky? Myslíte, že je splní?“
„To si nemyslím, Stephene.“
Chlapec položil vidličku. „Hm. Já si to taky nemyslím,“ řekl. „A vsadím se, že únosci taky ne. Myslíte si, že je moje máma ještě naživu?“